Slapp endelig spillet etter fire år: – Det var crazy

Det norske spillselskapet slapp 18. august det fantastiske spillet Helheim Hassle. Spillrevyen har snakket med Ozan Drøsdal om mottakelsen, hva man gjør etter launch (hint: mye refresh-knapp) og hvordan det er å gi ut spill helt på egenhånd.

– Vi sa at det forrige spillet, Manual Samuel, var babyen vår, men vi visste ikke hva vi snakket om før vi brukte fire år på Helheim Hassle på fulltid. Det ble helt surrealistisk å gi ut spillet, for en god prosentdel av livet mitt har gått med på å gi ut spillet, sier Drøsdal.

Hør hele intervjuet og ukens viktigste spillnyheter i ukens podkastepisode:

Vi ser også nærmere på Epics kamp mot Apple og Google, og en besynderlig måte EU støtter dataspill på.

Takk for at du hører på, og en spesiell takk til våre patreons som gir oss pengene som gjør at vi kan gi ut tre podkaster hver uke. Du kan selv bidra til Spillrevyen på www.patreon.com/lolbua.

Forfatter: Lars Richard Olsen

Bor i nord. Anmelder og skriver om spill og kaster pod.